Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zondag 09 april 2017 07 apr 2017 08:18 #1724

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Zondag gaan we weer een stukje fietsen. Een ritje van ongeveer 100 km naar Smitshoek, alwaar we een koffiestop maken. Verzamelen bij Marcel om ca. 08:30 uur en vertrek om 09:00 uur.

Klik voor de route op deze link

Bezitters van een navigatiesysteem kunnen de route downloaden, zowel als GPX als GDB(Mapsource) formaat.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Link naar strava toegevoegd

Zondag 09 april 2017 10 apr 2017 16:22 #1725

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Gisteren een heerlijke rit gereden van Zoetermeer naar Barendrecht en vandaar langs de oude Maas naar de Benelux tunnel. Na de tunnel via het altijd mooie Midden Delfland terug naar Zoetermeer.

Om 08:30 uur verzameld bij Marcel in Zoetermeer, alwaar de koffie met taart al klaar stond. Nog even gezellig gekeuveld en vooral niet omgekeken en geluisterd naar de TV, waar op dat moment de Grand Prix van China aan de gang was.

Klokslag 09:00 uur vertrokken Peter, Marcel, Roy, Laurens en ondergetekende en omdat ik mijn Bulls E-stream Evo 2 meegenomen had, mocht ik het eerste stuk voorop rijden. Prima toch! Langs de Rotte naar de Brienenoordbrug en onderweg was het toch wel druk met alle voorbereidingen voor de marathon. Verder hebben we er eigenlijk geen last van gehad. Deze route had ik al vaker gereden toen ik nog lid was van toervereniging Zoetermeer 77 en dan dronken we altijd koffie in cafe "het Schaapje". Wat ik even vergeten was, dat het dan altijd zaterdag was .... en nu was het zondag. Blijkbaar gaan ze op zondag toch wat later open, dus maar op zoek naar een tentje wat wel open was. Dat troffen we ergens langs de oude Maas, maar die ging pas om 12:00 open. Gelukkig waren ze wel bereid om koffie te schenken, maar de appeltaart zat nog in de diepvries. Die hebben we dus maar overgeslagen.

Na de koffie richting Spijkenisse, waar het toch wel wat veranderd was sinds de laatste keer dat ik hier geweest ben, wat inmiddels ook wel een kleine 4 jaar geleden is. Na wat kluunwerk en zoeken, vonden we al gauw de juiste route weer.

Na de Kandelaarbrug kregen Peter en Marcel het een beetje op hun heupen en moest er tempo gemaakt worden. Snelheden boven de 35, maar wat wil je met dit mooie weer. Zo rond 13:30 kwamen we weer op de Schansbaan in Zoetermeer en na even napraten ging iedereen weer richting huis.

Als met al een prachtige rit en een goede test voor de Ardennen voor mijn Bulls. Na 100 km had de fiets zo'n 80 % van de accu gebruikt, dus een actieradius van zo'n 120 km moet mogelijk zijn.

Gasten, bedankt voor de gezellige dag. Petra en Marcel bedankt voor de gastvrijheid.

Klik hier voor de gegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Link naar strava toegevoegd

Zondag 09 april 2017 10 apr 2017 20:03 #1726

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Wat een mooi verslag weer Willem.

Het was een mooie route die je had onthouden van je verleden met tvz77.
Met mooi bikels weer kon het niet anders dan dat we een gezellige tocht hebben gereden met elkaar.

De eerst volgende zal wel in de Ardenne zijn ,met de hele bikels cruw.

Nu maar hopen dat we mooi weer hebben dan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.181 seconden

Leden login