Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Ervaring 12GO-trading 06 nov 2011 11:05 #249

  • Theo
  • Theo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • So cosa faccio, non sono nata ieri!
  • Berichten: 52
  • Ontvangen bedankjes 0
Heeft een van jullie ervaring met 12GO-trading ? Ik ben daar afgelopen zaterdag geweest en zou daar best wel een fiets kunnen kopen, maar ik heb geen idee hoe het daar zit met service etc.
Misschien dat een van jullie hier iets over kan zeggen?

Theo

PS.
ik heb dit stukje onder "wielen" geplaatst omdat een algemeen hardware-hoofdstuk ontbreekt...volgens mij...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Theo.

Re: Ervaring 12GO-trading 06 nov 2011 13:51 #250

  • Willem
  • Willem's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Bedankt voor je opmerking Theo. Er is gelijk een nieuw onderwerp aangemaakt onder "Hardware"

Volgens mij hebben wij twee gebruikers op het forum die daar een fiets gekocht hebben t.w. : Joost en Laurens, al weet ik het van Laurens niet 100 % zeker. Wellicht dat zij je verder kunnen helpen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Ervaring 12GO-trading 08 nov 2011 21:37 #270

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 0
Theo,

Ik heb goede ervaringen met 12 Gotrading. ik koop eigenlijk alles op fietsgebied bij 12Gotrading.
Ook voor reparaties ben ik er een paar keer geweest met goed resultaat en tot nu toe redelijke prijzen en eerlijke voorlichting.
Gr. laurens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Ervaring 12GO-trading 12 nov 2011 21:38 #295

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Ha Theo,

Heb hier ruim 3 maanden geleden mijn Bulls Desert Falcon 2 gekocht, fiets is top. Kan over de service nog niets melden want ik heb toh gelukkig nog niets aan de fiets gehad, zelfs geen lekke band. FF afkloppen want we gaan morgen weer een km of 70 rijden...maar afgaande op Laurens zijn ervaring zit het wel goed met hun service. Nou heb ik toevallig een fietsenzaak op loopafstand van mijn huis dus ik denk dat ik 'm daar breng. Ben destijds ook bij van Herwerden in Voorburg geweest en persoonlijk vond ik de aandacht en tijd voor de verkoop hier beter dan bij 12Go, er werd echt de tijd genomen, je kon op alle fietsen proefrijden en je kreeg er bij koop van een fiets de eerste beurt "gratis". Uiteindelijk heb ik puur voor de fiets bij 12Go gekocht want die had van Herwerden niet maar ik hou persoonlijk meer van de van Herwerden benadering.. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Joost.

Re: Ervaring 12GO-trading 02 dec 2011 19:50 #364

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Let op 12gotrading gaat verhuizen naar een nieuw pand.
Ze zijn van 12 tot 19 December gesloten en vanaf 20 December geopend in hun nieuwe pand.
Zie www.12gotrading.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Ervaring 12GO-trading 23 dec 2011 16:05 #426

  • Willem
  • Willem's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik was vandaag vrij en had de kerstboodschappen lekker vroeg binnen. Vanmiddag even het nieuwe pand van 12GOtrading bezichtigd. Mooi pand met enorm veel ruimte en zover als je kan kijken staan er fietsen. FF staan kwijlen bij een matzwarte Pinarello FP4 ...... :verycool:

Met ingang van 2012 zijn ze ook Cube dealer geworden, maar er staan nog slechts een paar modellen in de showroom. Ze ruilen trouwens niet in, da's dan weer jammer. :bad:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden

Leden login