Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Fietsweekend 2018 01 okt 2017 16:34 #1747

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb gisterenavond de boeking definitief gemaakt voor het fietsweekend van 2018. Zie onderstaande mail:

Dag Willem,
Da's leuk nieuws! De definitieve aanbieding wordt dan:
Aankomst vrijdag 25 mei 2018
Vertrek maandag 28 mei 2018

Aantal personen 11
Aantal dagen 4
Aantal nachten 3

Prijs per persoon arrangement € 312,-

Totaal € 3432,-

Aanbetaling € 1716,-

Het zorgeloze all-in principe van de Wielerherberg houdt in dat eten, drinken, ook het (alcoholische) drankje 's avonds, sportvoeding, routes en gebruik van de wielerfaciliteiten (bijv. iedere dag je fietskleding gewassen) bij de prijs inbegrepen is. Ook hoort Rianne graag of één van jullie bijv. vegetarisch is of een voedselallergie heeft, of als je iets echt niet lust, zoals spruitjes, zuurkool of kaas. Waar mogelijk probeert ze er tijdens het koken rekening mee te houden.
Behalve je eigen fiets, fietskleding, helm en schoenen, is alles voor jullie aanwezig in de Wielerherberg.
Als je wilt maak ik routes op maat voor jullie, of ik fiets zelf mee als tour-guide. Alles bij de prijs inbegrepen.

Als het je past, en jullie definitief willen boeken, ontvang ik graag ter bevestiging van jullie boeking een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag. Uiteraard ontvang je dan een bevestiging van de betaling per mail. Tot die tijd hou ik jullie reservering als optie staan.

Betalingsgegevens:
SNS bank BIC: SNSBNL2A Rekeningnummer: NL74 SNSB 0935 6854 64
t.n.v.: Dik van Dalen, Dorfstr. 3, 56864 Bonsbeuern

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt, zo niet bel of mail gerust!

Met sportieve groet,

Dik van Dalen
---
Wielerherberg Eifel All Inn
site: www.wielerherberg.de
mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
tel: +49 1766 1485 797


Ik ben er vanuit gegaan dat we met hetzelfde ploegje als vorig jaar gaan, en dat betekent: Marcel, Peter, Roy, Duncan, Laurens, Harry, Edward, Wim, Michel, Ron en ondergetekende.

Per persoon komt het op een aanbetaling van 156 euro. Als jullie zo vriendelijk willen zijn het aan mij over te maken, dan zorg ik weer dat het op z'n plaats komt. Mijn rekeningnummer is: NL07 ABNA 0881306835 t.n.v W.J. Op 't Roodt

Ik heb er nu al zin in en ga vast in training ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2018 15 okt 2017 13:24 #1748

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Mogelijk gaat er nog iemand mee en zijn naam is Marco. Marco is een collega van mij en fanatiek fietser. Hij moet nog even kijken of het allemaal uitkomt, maar dat gaan we op een later tijdstip vast nog wel horen.

En dat brengt de groep op 12 man .....:)

Edit: Helaas had Marco dat weekend al andere verplichtingen. Mogelijk gaat hij in 2019 wel mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Marco gaat niet mee

Fietsweekend 2018 01 apr 2018 21:56 #1782

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Een update over het aantal personen wat eind mei meegaat:
  • - Marcel is vrijdag 30 maart aan zijn knie geholpen. Om dan weer is conditie te zijn is te kort dag, dus hij gaat dit jaar niet mee.
  • - Duncan heeft aangegeven dit jaar ook niet mee te gaan wegens prive omstandigheden

De mutaties zijn doorgegeven aan de Wielerherberg. Gelukkig hebben zij de betreffende kamer weer kunnen verhuren zodat er geen annuleringskosten doorberekend worden. Wel zo prettig voor Duncan en Marcel.

Al met al zijn we dus wederom met 10 man. Roy gaf aan dat zijn buurman Dennis misschien wel mee wil. Hij is welkom, maar de kans is groot dat er geen plaats meer is.......

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2018 07 mei 2018 10:12 #1783

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Nog minder dan 3 weken te gaan voordat we de Eifel onveilig gaan maken. Tijd voor een update!

Betaling van het verblijf:
  • Iedereen heeft aanbetaald
  • Er is geen pin automaat aanwezig in de Wielerherberg. Lijkt mij handig als we het restant van te voren overmaken, dan hebben we geen geknoei daar. Als jullie het over willen maken aan mij, dan zorg ik weer dat het op de goede plek komt. Graag overmaken op bankrekeningnummer NL 07 ABNA 0881 3068 35 t.n.v. W.J. Op 't Roodt

Als er dingen zijn die iemand niet lust(vis, spruitjes enz), dan dit even doorgeven. Hier wordt dan rekening mee gehouden.

Er is een mogelijkheid dat Dik van Dalen met ons mee fietst als gids. Hier zitten voordelen aan, maar de man kan natuurlijk heel bepalend zijn. We kunnen er ook voor kiezen om routes te rijden die hij voor ons gemaakt heeft. Minstens de helft heeft inmiddels een Garmin, dus dit moet dan zonder problemen gaan. Als we willen dat Dik met ons meerijdt, dan zullen we dit van tevoren aan moeten geven. Laat even weten wat jullie voorkeur heeft.

Vervoer:
Er is al heel wat geschreven over het al dan niet meerijden met elkaar, maar volgens mij gaat het er zo uitzien:
  • Laurens en Harry (en Frans??)
  • Wim Vos en Roy
  • Willem en Edward
  • Peter en Ron
  • Michel (en Frans??)

Reis naar de Eifel:
Ik heb begrepen dat we (zoals altijd) op vrijdag nog een stukje willen gaan fietsen, dus dan is het prettig dat we op tijd op de plaats van bestemming zijn. Vanaf Venlo is het ongeveer 2 uur rijden naar de eindbestemming. Willen we om 13:00 in Bonsbeuern zijn, dan zullen we om 11:00 moeten vertrekken uit Venlo. Als we dus tussen 10:30 en 10:45 op het verzamelpunt aanwezig zijn, dan kunnen we nog een bakkie drinken en onze reis verder vervolgen.
Ik stel voor dat we net als 2 jaar geleden verzamelen bij McDonald's (An der Landwehr 8,41334 Nettetal,Duitsland) net over de grens. Ik neem aan dat iedereen dan wel weet hoe laat men thuis moet vertrekken

Voor de zekerheid nog een keer het adres:
Dorfstr. 3, 56864 Bonsbeuern, Duitsland
Navigeer op de plaats 'Bad Bertrich' en volg vanaf daar de borden 'Bonsbeuern'.

Ik hoop dat we nu een keer geluk met het weer hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2018 19 mei 2018 13:36 #1784

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
De ritjes:

Ik heb een viertal ritjes samengesteld waarvan <strong>1A</strong> staat voor de vrijdag en <strong>3A (of B)</strong> voor zondag. Je kan de ritjes selecteren door vinkjes aan of uit te zetten op het kaartje (rechtsboven) en ze staan standaard allemaal aangevinkt. Klik op de bijlage om de kaart te openen.

Je kunt ze ook downloaden om op je GPS te zetten.

Klik hier om naar de downloadpagina te gaan.


Bijlage:

Bestandsnaam: 2018051904...map.html
Bestandsgrootte:192 KB
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2018 21 mei 2018 14:00 #1786

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Gisteren mail gehad van de Wielerherberg. Zie de tekst heronder:

Dag Willem,
Vanaf vrijdag 25 mei 2018 verblijven jullie in de Wielerherberg.
Hoe laat ongeveer denken jullie aan te komen? Dan zorgen wij dat er Kaffee mit Kuchen voor jullie klaar staat.
Daarna een lunch om vervolgens nog een mooi stukje te gaan fietsen.
Geven jullie zonodig en voor zover dat nog niet gebeurd is, de dieetbeperkingen nog door?

Verder heb ik nog wat aanvullende informatie wat betreft jullie verblijf.

Wasservice en badslippers
We willen dat je zorgeloos fietst, eet en slaapt in de Wielerherberg. Daar hoort ook bij dat je iedere dag schoon gewassen kleding kunt aantrekken. Direct bij terugkomst van een tocht kun je onder de douche springen en je vieze kleren inleveren. Je krijgt dan van ons een badjas en handdoek. Graag willen we vast vragen om niet met fietsschoenen of vieze kleding door het huis te lopen. Je fietsschoenen en helm kan je achterlaten in de speciale droogruimte, zodat die ook de volgende dag droog zijn.
Nog twee tips:
- neem je eigen badslippers mee, zodat je niet met blote voeten door het huis hoeft.
- voorzie je kleding zo nodig vast van een merkje (bijv. je naam met een watervaste stift in de kleding schrijven). Dat scheelt een hoop speurwerk wanneer je de volgende dag je kleding zoekt. Voor kleine attributen (zoals handschoenen, ondershirts of beenstukken) kun je onze genummerde waszakken gebruiken.

Fiets in orde?
Voor sommigen is het een tweede natuur, maar we benadrukken het graag nog even in verband met de kenmerken van de omgeving: zorg dat je fiets werkt. Met name de remmen, banden en versnellingen. De omstandigheden zijn iets anders dan in Nederland. Het is best steil overal. Naar boven komt er kracht op je materiaal te staan. Naar beneden moet je goed kunnen remmen (met twee remmen). Een verzet van minimaal één op één is aan te bevelen! Ik rij zelf met 34 (voor) x 32 (achter) op de racefiets en 34 (voor) x 42 (achter) op de MTB; ik heb dat regelmatig nodig om boven te komen.

Routes
De routes tijdens jullie verblijf stel ik graag op maat samen. Zo kunnen we ook rekening houden met de weersomstandigheden.

Routebeschrijving
Een routebeschrijving heb ik als bijlage van deze mail bijgevoegd.

Inpaklijst
Verder vind je in de bijlage van deze mail een inpaklijst. Zo zie je overzichtelijk wat er voor iedereen aanwezig is in de Wielerherberg en wat je zelf nog moet inpakken.

Met sportieve groet,

Dik van Dalen


Bijlage:

Bestandsnaam: Routebeschrijving.pdf
Bestandsgrootte:72 KB

Bijlage:

Bestandsnaam: Inpaklijst.pdf
Bestandsgrootte:574 KB
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden

Leden login