Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Fietsweekend 2020 23 nov 2019 21:37 #1863

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Er is al het een en ander over gecommuniceerd, maar toch maar even een samenvatting

Het Bikels fietsweekend vind in 2020 plaats van vrijdag 15 mei t/m maandag 18 mei. De lokatie waar het allemaal plaats gaat vinden is ....... Winterberg in Sauerland. Het hotel waar we gaan verblijven heet, heel toepasselijk, Hotel Winterberg. Zij bieden een arrangement aan met ontbijt en diner voor 148,50 per persoon op basis van een bezetting van 2 personen per kamer. Ook is het mogelijk om een eenpersoonskamer te boeken wat een meerprijs betekent van 45 euro. Wel zo handig als je licht slaapt en wakker ligt van de snurker naast je! Zoals Michel al meldde ben je pas welkom na 15:00 uur. Ik zal met de boeking kijken of we wat vroeger terecht kunnen, zodat we de vrijdag ook nog een beetje op tijd kunnen fietsen. Komt vast goed.

Ik wil proberen om begin december de reservering te maken en zodoende op tijd zekerheid te hebben dat we daar terecht kunnen. Als de groep wat groter is, is het altijd lastig om een plek te vinden en we hebben een paar jaar geleden best wel moeite gehad om een geschikte accomodatie te vinden. Mocht je op een later tijdstip pas besluiten om mee te gaan, dan zul je zelf de boeking moeten maken en loop je het risico dat het hotel volgeboekt is.

Tot nu toe hebben Peter B en Ron te kennen gegeven deze keer over te slaan.

Wie hebben er al toegezegd:
  • Marcel
  • Michel
  • Roy (als hij met Michel mee kan rijden ;) )
  • Ondergetekende

Wil je mee, laat dan een berichtje achter voor 01 december 2019. Laat ook weten of je eventueel een eenpersoons kamer wilt hebben, wel onder voorbehoud van beschikbaarheid natuurlijk.
Ik heb er nu al zin in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2020 07 dec 2019 22:42 #1865

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Na wat heen en weer appen kwam er een voorstel om er een MTB weekend van te maken in plaats van een racefiets weekend. Ook wel eens leuk om te doen. De reservering is inmiddels gemaakt, maar nog in onderhandeling over een 'early checkin'.

Het is een groepje van 6 geworden: Roy, Michel, Duncan, Marcel, Edward en Willem (ik dus)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2020 10 feb 2020 21:24 #1867

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb wat rond zitten neuzen voor MTB routes voor het fietsweekend. Er zijn er zat en dit is pas het eerste wat ik gevonden heb.

MTB routes rondom Winterberg

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2020 17 feb 2020 15:12 #1868

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
De routes rondom Winterberg kunnen best wel pittig zijn, vooral als je 3 dagen rond wil rijden. Inmiddels is het aantal E-bikes gestegen tot twee en die zullen geen moeite hebben met het klimmen en dergelijke. Er zijn ook twee bikers die we tot dit moment niet op de mountainbike gezien hebben en mogelijk gaan die het heeeeeel zwaar krijgen. Ikzelf heb inmiddels twee E-bikes, dus als Edward wil dan kan hij mijn hardtail gebruiken. Duncan wordt een ander verhaal.

Er zijn ook mogelijkheden in Winterberg om een E-MTB te huren, mocht de conditie wat minder zijn. Tuurlijk, het kost wat, maar als je daardoor toch een leuk weekend hebt en niet als een 'berg' op hoeft te kijken naar de volgende rit dan is dat een mooie oplossing.

Hieronder een paar links:
Bikeverleih Poppenberg
Bikepark Winterberg
Pro Biker

Misschien iets om over na te denken?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden

Leden login