Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

ODS classic Trainingsrit vrijdag 3 augustus 2012 27 juli 2012 18:15 #782

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Met de ODS classic op 25 augustus, zijn er nog drie vrijdagen om een trainingsrit te rijden.
Het plan is, om te beginnen op vrijdag 3 augustus om 14:00 uur. Verzamelen bij de portiersloge aan de A. Fleminglaan.

Ik heb een route in elkaar geknutseld van ongeveer 65 km. Weinig zul je zeggen, maar er zijn mensen die niet in Delft wonen en na deze rit dus ook weer naar huis fietsen. 65 km rijdt je in ca. 2,5 uur, dus dan zijn we om 16:30 uur weer in Delft. En ben je al in vorm? Toch mee gaan, want het is gewoon beregezellig!! Alleen bij veel regen gaat de rit niet door.

Laat een berichtje achter als je mee gaat!!


Bijlage Training_1.JPG niet gevonden

Bijlagen:
Discussie gesloten.

Re: ODS classic Trainingsrit vrijdag 3 augustus 2012 27 juli 2012 20:52 #783

  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 79
  • Ontvangen bedankjes 0
Wim,
Is goed, schrijf mij maar op.
Ik doe mee.

Gr PeterB
Discussie gesloten.

Re: ODS classic Trainingsrit vrijdag 3 augustus 2012 30 juli 2012 11:58 #785

  • Ted
  • Ted's Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Berichten: 4
  • Ontvangen bedankjes 0
Gezellig, ik ben er bij!
Discussie gesloten.

Re: ODS classic Trainingsrit vrijdag 3 augustus 2012 31 juli 2012 18:32 #786

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het is vakantietijd en dat merk je aan het aantal belangstellenden voor de trainingsrit. Tot nu toe hebben zich aangemeld:
  • Peter
  • Ted
  • Rob
  • Erikje
  • Laurens
  • Michel. Hij gaat niet mee naar de Classic, maar een trainingsritje is nooit weg :wink:
  • Willem
  • Duncan
Laast bewerkt: door Willem. Reden: Joost heeft afgezegd
Discussie gesloten.

Re: ODS classic Trainingsrit vrijdag 3 augustus 2012 01 aug 2012 23:25 #788

  • Duncan
  • Duncan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ga ook mee,tot vrijdag!

Groet Duncan
Discussie gesloten.

Re: ODS classic Trainingsrit vrijdag 3 augustus 2012 03 aug 2012 19:07 #790

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het was nog even haasten om de afgesproken tijd te halen. Precies om 14:00 uur hield ik mijn pasje voor de kaartlezer aan de poort. Laurens had de weg weten te vinden, terwijl Joost afgezegd had wegens andere bezigheden. Uiteindelijk vertrokken we met 8 man richting Hoek van Holland, 7 racers en een mountainbike. De route liep door Midden Delfland, voor de meesten niet helemaal onbekend.

Met Michel en Peter op de bok ging het in een rap tempo van start. Stiekum moest ik wel een beetje lachen, want Michel had gezegd: "Als ze weer gelijk 30 in het uur gaan rijden, dan draai ik om". En wie reed er op kop, met 30 in ut uur ............ juist ja :giggle:

Volgens de weersverwachting zou er aan het eind van de middag een buitje vallen. Nou, als je nou helemaal niks meer kan, dan kan je altijd nog weerman worden!! Volgens mij kunnen sommigen het weer van gisteren nog niet voorspellen. :tmi: We hebben dus de hele weg in een stralend zonnetje kunnen rijden, geweldig!!

Langs de Nieuwe Waterweg werd, ondanks de redelijke tegenwind het gas behoorlijk opengeschroefd en het kraakte in het peloton. Richting de Maaslantkering brak het uiteindelijk, omdat sommigen proberen bij 34 nog een reepje naar binnen te kunnen duwen ........... helaas!! Ikzelf durfde geeneens te drinken. Nog even het klimmen oefenen en de Maaslantkering opgereden met z'n allen.

Daarna door de duinen terug, met Michel als gids, om over de nieuwe fietspaden naar Kijkduin te rijden. Toch wel apart om bovenop die duinen te rijden met uitzicht op zee. Onderweg kreeg Erikje last van zijn knie en moest de welbekende steunkous even aantrekken. Vervolgens ging hij op kop rijden in een behoorlijk rap tempo. Toch maar eens vragen waar hij die steunkousen gekocht heeft ...... als je er zo hard van gaat fietsen, dan moet ik die ook hebben :giggle:

In Kijkduin nam Michel afscheid van de groep, want hij was bijna thuis. Via de Lozerlaan naar Rijswijk en zo weer terug naar Delft. Daar stond 58 km op de teller, met een gemiddelde van 27,4 km/h. Onderweg deed de snelheidsmeter het ineens niet meer, de spaakmagneet bleek verschoven, dus ik mis een aantal kilometers. Onderweg toen we even stil stonden even goed gezet. Vreemd dat de GPS dat dan niet overneemt. Met Peter en Laurens via Delftsehout naar huis gereden, waarbij Peter vlak voor de Balij afsloeg naar huis.

Het was een lekker ritje. Volgende week vrijdag weer een nieuwe route!!

Link naar de ritgegevens


Bijlage Foto0200.jpg niet gevonden



Ted heeft ook nog foto's gemaakt!!
Bijlagen:
Laast bewerkt: door Willem.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.188 seconden

Leden login