Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Re: Zondag 13 november 2011 12 nov 2011 17:20 #294

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Jammer Laurens, had je geen leenfiets kunnen vragen zoals Marcel? Je mist zo wel de laatste mooie dagen op deze manier!! :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 13 november 2011 12 nov 2011 22:47 #299

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Deze 2 routes moet ik onhouden.
Als je ze samen voegt schat ik dat je een rondje hebt van 100 km.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 13 november 2011 13 nov 2011 17:31 #301

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag weer een mooie route gereden met Marcel, Joost en Johan. Uit eindelijk is het ongeveer route 2 geworden. En waarom ongeveer? We reden bij Benthuizen en staken de HSL lijn over naar het nieuwe fietspad richting Boskoop/Waddinxveen. Normaal geeft de GPS dan een piep als je af moet slaan ............. nu bleef het ijzig stil. Een blik naar beneden leerde dat het scherm van de GPS vast stond. Dus je probeert van alles om hem weer aan de praat te krijgen ........... nou, ik kreeg hem geeneens uit om hem te resetten!!! :evil: Het lijkt wel Windhoos ......... !!!
Gelukkig had ik de route zelf in elkaar geknutseld, dus een aantal plaatsnamen zaten wel in mijn hoofd. Bang dat we zouden verdwalen in 'the middle of nowhere' waren we dus niet. Zo goed en zo kwaad als het ging dus toch de weg naar Schoonhoven gevonden.

Helaas hebben we 80% van de tijd in matige tot af en toe dichte mist gereden en Johan en ik hadden het als brildragers extra lastig met al die condens op de voorruit!! Op de terugweg bij Boskoop trok de mist eindelijk op en hebben we de laatste 10 km nog in het zonnetje kunnen rijden.

Het was weer een pittig ritje met een gemiddelde van 27 km/h. Dat het gemiddelde nog relatief hoog is, is te danken aan Johan. Die voerde op het stuk van Boskoop naar Benthuizen de snelheid langzaam op en we op een gegeven moment reden we 40 km/h ............ niet lang daarna werd er nog wat extra kolen op het vuur gegooid en zag ik twee fietsers steeds kleiner worden ;)

Mannen, bedankt weer voor de fietsles!!

p.s. De Garmin is te resetten door de drie bedieningsknoppen tegelijk in te drukken ......... dat ik daar onderweg niet aan gedacht heb. Goede les voor de volgende rit. Je moet er toch niet aan denken dat je ergens in belgie staat .........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 13 november 2011 13 nov 2011 18:33 #302

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Het was idd weer een mooi ritje,mannen.
De wind was wel aardig aanwezig op de heen weg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 13 november 2011 13 nov 2011 20:21 #305

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Het was idd weer een mooie rit mannen, lekker gereden. In een straal van zeg 50 km rond Zoetermeer heb je het mooiste van het Groene Hart en das echt de moeite waard, dus Johan, niet meer zo hard want ik wil ook nog wel eens om me heen kijken ipv naar jouw achterwiel.. :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Joost.

Re: Zondag 13 november 2011 13 nov 2011 21:14 #306

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb totaal 89km gefietst.
Toen ik jullie verliet had ik een gemiddelde van 27.8 toen ik thuis was was dat 28.6km/h
Ongeveer vanaf boskoop had ik mijn zonnebril opgezet en rond zoetermeer was het weer mistig zo zie je maar dat het heel plaatselijk was.
Ik hoorde dat het langs de kust al sochtends mooi weer was.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden

Leden login