Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Bikels teamkleding 01 juli 2015 15:43 #1579

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Zoals de meesten forumleden inmiddels wel weten hebben we wat geld bij elkaar weten te krijgen om daarmee teamkleding te laten maken. Helaas was de sponsoring niet voldoende om de kleding gratis weg te geven, dus we hebben een kleine bijdrage moeten vragen. Het plan was om iedereen die meeging naar Luxemburg een wielertenue aan te bieden (met kleine bijdrage) maar dit is niet gelukt. Inmiddels hebben de Luxemburg gangers hun tenue ontvangen of gaan dit op zeer korte termijn doen.

De eerste reacties zijn zeer positief, zowel voor het ontwerp als het draagcomfort. Ik heb zelf al heel wat tenuetjes verzameld in de loop van de tijd, maar deze is qua draagcomfort toch wel de fijnste.

We willen de kleding ook aanbieden aan de rest van de Bikels forumleden, uiteraard tegen kostprijs. Ik zal een overzicht van de prijzen op korte termijn op de website zetten.
Voor de snelle beslissers: We hebben per abuis 1 wielertenue (korte broek en shirt korte mouw) teveel besteld in de maat XL en ZONDER rijdersnaam op de kraag. Deze eenmalige aanbieding voor slechts 99 euro, inclusief verzendkosten.Verkocht aan Patrick!!
Hoe een en ander eruit ziet, zie je in het bijgevoegde PDF bestand.

Bijlage Bikelsschets.pdf niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Bikels teamkleding 05 juli 2015 19:32 #1583

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Het pakkie is top en voert het zweet goed af :thumb: zitcomfort is met deze zeem (die het zaakkie lekker koel houdt) ook helemaal toppieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! :bye:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden

Leden login