Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Bestellen Bikels teamkleding 04 okt 2015 17:04 #1614

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Sinds afgelopen juli rijden enkelen met de Bikels teamkleding. Ik hoor zeer positieve berichten over draagcomfort en dergelijke. Ik ben er zelf ook erg tevreden over.
Natuurlijk is het ontwerp bewaard gebleven en kan er kleding nabesteld worden, uiteraard tegen kostprijs en eventueel vermeerderd met verzendkosten. Er zit echter een maar aan!! Voor de leverancier is het niet aantrekkelijk om 1 tenue te leveren, want daar legt hij geld op toe. Het is alleen mogelijk om kleding per 5 setjes te bestellen.

We zullen dus alle bestellingen verzamelen en pas als er 5 mensen zijn die iets willen hebben, gaan we pas tot bestelling over. Tot dat moment hoef je natuurlijk nog niks te betalen, want het kan best wel een tijdje duren voordat zich 5 mensen gemeld hebt.

De kosten zijn natuurlijk niet onbelangrijk

Een zomertenue, met de opties zoals we ze van de zomer uitgedeeld hebben komt op 103,33 euro. Zie ook het bijgevoegde Excel bestand. Hier staat het zomertenue ingevuld als voorbeeld.

Dus wil je wat bestellen: download het Excel bestand, vul het in en mail het naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Excel bestand toegevoegd

Bestellen Bikels teamkleding 12 okt 2015 03:38 #1616

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Een lange broek (zonder zeem) en thermojack besteld, wie volgt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Bestellen Bikels teamkleding 23 okt 2015 18:59 #1621

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Voor mij ook een winter pak.
Nu heb ik vernomen dat we wel minimaal 5 setjes moeten bestellen , wat normaal is.


Dus gasten bestellen die setjes.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.187 seconden

Leden login