Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

MIO navigatie systeem 07 sept 2012 19:22 #838

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag zag ik Johan en die had een nieuw navigatiesysteem gekocht voor op z'n fiets. Het gaat om de MIO Cyclo 305, dus met hartslagmeter en trapfrequentie. Dit apparaat is gelijksoortig aan de Garmin Edge 800 en de Bryton Rider 50, die reeds wat langer op de markt zijn.

De MIO werkt met kaarten van Teleatlas (zitten ook in een TomTom) en Open Street Map. Helaas is het niet mogelijk om zelf kaarten in de MIO te ztten, zoals wel in de Garmin kan.

In het forum van het blad Fiets wordt er lustig op los gevraagd en natuurlijk geantwoord, dus als je een onoverkomelijk probleem hebt, dan is dit een van de bronnen waar misschien de oplossing gevonden kan worden.

Mio topic op Fiets.nl

Er staat al iets geschreven in dit topic over de leesbaarheid van het scherm in de zon.

Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen Johan. Garmin mag dan wel marktleider zijn op dit gebied, er valt nog genoeg te verbeteren aan mijn Edge, dus als er betere alternatieven zijn ............ :wink:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Re: MIO navigatie systeem 07 sept 2012 19:44 #839

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik had de info op het forum van Fiets ook gedeeltelijk gelezen maar er zijn te veel tegen strijdig heden.
De ene vind dat goed en de ander weer niet.
De bediening is heel makkelijk alleen heb ik moeite om tijdens het rijden het beeldscherm af te kunnen lezen.
Ik heb het apparaat wel gelijk werkend.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.173 seconden

Leden login