Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

ODS classic trainingsrit vrijdag 10 augustus 2012 05 aug 2012 11:12 #792

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Na de zeer geslaagde rit van afgelopen vrijdag, staat er vrijdag 10 augustus weer een nieuwe trainingsrit gepland. Deze keer leidt de route langs de Schie richting Rotterdam, langs de Rotte naar het Groene Hart. Vandaar via Stompwijk naar Vlietland en dan via de bewoonde wereld weer terug naar Delft. Totale afstand ongeveer 65 km. Ikzelf kom zowat door de straat waar ik woon, maar ik rijd wel weer de hele rit mee.

Net zoals vorige week starten we om 14:00 uur weer vanaf de portiersloge aan de Fleminglaan. Laat een berichtje achter als je meegaat, wel zo makkelijk!!


Bijlage ODStraining2.JPG niet gevonden

Bijlagen:
Laast bewerkt: door Willem.
Discussie gesloten.

Re: ODS classic trainingsrit vrijdag 10 augustus 2012 05 aug 2012 12:06 #793

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Willem, gezellig...ik ben er bij (maar ga deze keer zuinig fietsen, ha, ha) :supercool:
Discussie gesloten.

Re: ODS classic trainingsrit vrijdag 10 augustus 2012 08 aug 2012 22:37 #799

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Tot nu toe gaan mee:
  • Rob
  • Michel
  • Erik
  • Willem
Laast bewerkt: door Willem. Reden: Duncan gaat niet mee
Discussie gesloten.

Re: ODS classic trainingsrit vrijdag 10 augustus 2012 10 aug 2012 18:49 #800

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Na de grote opkomst van vorige week was de verwachting dat we vandaag met met minstens zoveel fietsers zouden zijn. Helaas bleek niet iedereen in de gelegenheid om mee te rijden. De redenen hiervoor varieerden van rugklachten :sad: tot het rijden van Luik-Bastenaken-Luik morgen.

Gelukkig waren we nog met z'n vijven, tw: Michel, Rob, Erikje, PeterW en mijn persoontje. De route was bekend en het was mooi weer. Via de bekende Provinciale Weg ging het richting Kruithuisweg, alwaar we langs de Schie naar de Kandelaarbrug zouden rijden. Vandaar richting de Rotte. Onder de A13 door en daar wilde de Garmin ons een onverhard pad op sturen en dat hebben we maar niet gedaan. En dan is het even zoeken waar je de route weer op kan pakken. Dat lukte, dankzij de wegenkennis van Rob, die daar goed de weg wist. Helaas kwamen we op een gegeven moment op een fietspad wat doodliep wegens werkzaamheden. Dus weer een andere route moeten kiezen, maar uiteindelijk reden we dan toch langs de Rotte. Daar was het behoorlijk druk en moesten we regelmatig het tempo verlagen omdat door het inhalen de groep uit elkaar viel.

Na de Rotte ging het richting Zoetermeer. Bij het viaduct bij Kruisweg werd er nog even gesprint voor de bolletjestrui en de punten werden makkelijk door Peter binnengehaald. Omdat we vrijwel langs het Bikels HQ kwamen, zijn we daar even gestopt voor de groepsfoto en om even wat te eten en te drinken.

Hierna ging het richting Vlietland, alwaar we langs de Vliet richting Delft zouden rijden. Nadat we de Utrechtse baan gepasseerd waren, sloegen we af richting Ypenburg. In Boswijk vroeg Michel zich af of we nu nog steeds in Zoetermeer zaten... :giggle:

Hierna over een mooi fietspad langs de A4/A13 naar Delft, en via de Bras weer naar de Fleminglaan. Hier ging ieder zijn eigen weg naar huis. Uiteindelijk tikte ik om 17:30 thuis af met 82,67 km op de teller. Was weer een prachtige rit en een goede training. Mannen, bedankt voor de fietsles.

De rit vandaag ging me zo goed af, dat ik zaterdag toch maar de de "Van A tot Z" clubtoertocht (120 km) van Toervereniging Zoetermeer '77 rijd.

Link naar de ritgegevens

Bijlage DSC03825_1.JPG niet gevonden

Bijlagen:
Laast bewerkt: door Willem.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.229 seconden

Leden login