Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 01 oktober 2011 01 okt 2011 19:14 #10

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik had vandaag het een en ander rond het huis te doen voordat het weer definitief omslaat. Expres geen afspraken gemaakt omdat ik er geen flauw idee van had hoe laat ik klaar zou zijn. Uiteindelijk was ik om 15:00 klaar en Marcel gebeld. Om 15:45 vertrokken richting Voorschoten via de Vogelplas en bij de Vliet rechtsafgegaan richting Leiderdorp, Hoogmade, Koudekerk en via de Rijndijk weer naar Zoetermeer. Onderweg bij Ofwegen in de polder even gestopt bij een watermolen die vanuit Leiderdorp verplaatst was daarheen, wist een dame op de fiets (met slapende kleinzoon achterop!) te vertellen. De molen was een plaatje om te zien en volgens die dame kan je hem ook bezichtigen. Gewoon vragen aan de molenaar(?) die ernaast woont.
We hebben over allerlei paadjes gereden waar je elkaar maar net kon passeren. Was ook geen probleem, want zoveel mensen kwamen we daar niet tegen ;) Geweldig mooie rit van toch weer 42 km.



Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zaterdag 01 oktober 2011 01 okt 2011 19:22 #12

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Onverwachts toch nog een rondje van 42 km gereden vandaag.
Om een uur of 15:15 belde Willem mij op of ik nog ging fietsen,op dat moment was ik ff met petra op de fiets naar de bouwhof.
Om een uur of 4 toch ff samen met Willem gegaan een geheel nieuwe route,echt een mooie route door het groene hart.
Stompwijk leiden,leiderdorp,nieuwekerk,alphen,zoeterwoude,

Lekker gefietst.


Bericht verplaatst ivm dubbel onderwerp.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zaterdag 01 oktober 2011 01 okt 2011 19:35 #14

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Oeps ik had geschreven dat we langs nieuwekerk hadden gereden maar dat moest Koudekerk zijn :roll:
Maakt verder niet uit toch heerlijk gefietst. :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden

Leden login