Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

17, 18 en 19 oktober 17 okt 2011 09:52 #101

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 30
  • Ontvangen bedankjes 0
Ga zo meteen met Arnold en Jibbe weg. Drie dagen surfen in Zeeland. Onder leiding van Arnold na jaren weer eens op zee varen.
Jullie ook veel plezier hier.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17, 18 en 19 oktober 17 okt 2011 12:30 #102

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik hoop dat jullie een beetje goede wind krijgen in die dagen, het zou jammer zijn als je dan geen wind hebt.

Maar in ieder geval heel veel plezier jonges.

P.s.
De mergel route was echt super.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: 17, 18 en 19 oktober 20 okt 2011 19:33 #117

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
@ Oscar
Hoe waren je dagen samen met Arnold en je zoon Jibbe!

Laterssss

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: 17, 18 en 19 oktober 20 okt 2011 21:27 #118

  • Oscar
  • Oscar's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 30
  • Ontvangen bedankjes 0
Het waren drie mooie dagen.
Maandag op weg naar Middelburg gestopt bij de Brouwersdam/kabbelaarsbank. Voor Jibbe een 4.2 opgetuigd en Arnold en ik hebben wat gefilmd en foto's gemaakt. De wind kwam niet echt goed door. Wel lekker de hele dag zon gehad. Aan het eind van de dag nog even wat geprobeerd met 5.8
Jibbe had bij elkaar denk vijf uur op het water gestaan en in de kom geoefend met gijpen.
Tegen zonsondergang zijn we naar Middelburg afgereisd.
Dinsdagmorgen om ong half elf vertrokken naar het Veerse meer. Terwijl we wegreden stopte het met regenen en tijdens het optuigen kwam de zon door. Snel voor Jibbe een 3.7 opgetuigd. Die was ondertussen zijn pak aan het aantrekken en stond in notime op het water. Op een ondiep stuk ging hij verder met oefenen alleen nu met behoorlijk meer wind. Ik heb de hele dag met 5.8 echt lekker gevaren, terwijl Arnold met zijn 4.7 aan het spelen was. 's Middags arriveerde mijn andere surfende broer die direct met z'n 5.2 het water opging. Tegen vijf uur waren we redelijk gesloopt en zijn we naar Domburg gereden. Arnold wilde namelijk nog even op zee. Ik heb helaas moeten bedanken voor de eer. Het was hoog water waardoor er een behoorlijke stroming stond en de palen die daar staan waren vrijwel onzichtbaar. Arnold was eerder op de dag wat later dan mij het water opgegaan en een uurtje eerder gestopt om wat uit te rusten en ondertussen wat te filmen. Ik voelde m'n spieren inmiddels aardg en het leek me slimmer aan de kant te blijven. Na een klein uurtje had Arnold het daar ook wel gezien (ook hij wordt wel eens moe heb ik gezien).
Woensdagmorgen op tijd vertrokken richting de Brouwersdam. Weer snel Jibbe met een 4.2 het water opgeholpen. Zelf rustig in het zonnetje opgetuigd en zitten wachten (filmen en fotograferen) op de wind. Halverwege de middag begon het lekker te waaien en heb ik zo'n drie uur met 5.8 gevaren. (Arnold met 5.2)
Na een patatje ( en nog een patatje) weer naar huis.
Al met al drie mooie dagen met wind en zon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: 17, 18 en 19 oktober 21 okt 2011 12:41 #119

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi Oscar
Leuk verhaal van die drie mooie dagen.
En genoeg wind gehad, wat wil je nog meer ;)
Het was dus ook gelijk een familie uitje :woohoo:

Cu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.258 seconden

Leden login