Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Zondag 09 oktober 2011 09 okt 2011 00:35 #53

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het ziet er slecht uit morgen om te gaan fietsen. Ik kijk het morgenochtend even aan en als het niks is dan sla ik deze zondag over. Het is niet anders........ helaas!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 09 oktober 2011 09 okt 2011 07:32 #54

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Oke volgende x beter.
Misschien dat ik in de middag nog ff ga suurfen als er genoeg wind is.

Vorige week was het nog 23 grdn. :o


Cu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 09 oktober 2011 09 okt 2011 09:05 #55

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Willem
Joost belde me net voor e.v.t. een rondje rotte!
Misschien nog geenees zo,n gek idee!

Het fietsplan is aangepast en we gaan toch de gok wagen om in dit weer een klein rondje te rijden van ongeveer 40 km.
Dat betekend dat we om 10:15 vertrekken van af de noord aa.

cu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 09 oktober 2011 09 okt 2011 10:17 #56

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 0
Goede morgen,

Veel plezier en ik hoop dat jullie het droog gehouden hebben. Wij hebben een afspraak in het noorden van het land.
Misschien in de loop van de middag als de weersomstandigheden mee willen werken nog even surfen

Gr.
Laurens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 09 oktober 2011 09 okt 2011 13:35 #57

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag met Marcel en Joost weer een stukje gereden van Zoetermeer naar Zoeterwoude, Alphen, Boskoop, Waddinxveen, langs de A12 via Moerkapelle weer naar huis. Helaas begon het na een half uurtje te spetteren, maar gelukkig regende het niet door. Wel is het lastig om met nat weer bij elkaar te blijven rijden, zeker als brildrager want die dunne bandjes gooien toch heel wat water op. Dat was in het "hybride tijdperk" toch beter geregeld, want daar zaten spatborden op. Zo bleef je zelf en degenen die achter je reden toch een stuk droger. Ook was het een stuk kouder vandaag dan we de afgelopen periode gewend waren. Ik neem aan dat de temperaturen blijven dalen, dus we zijn de komende maanden weer overgeleverd aan lange broeken, thermoshirts, hand- en overschoenen en niet te vergeten een muts onder de fietshelm.

Aanstaande woensdag is het precies een jaar geleden dat we ons eerste ritje gemaakt hebben met Joost, Marcel, Nico, Danny, Erwin en ikzelf. Danny en Erwin hebben blijkbaar hun fiets aan de wilgen gehangen, maar Nico wil toch wel weer mee gaan fietsen. Hij heeft alleen geen racefiets, dus hij is aan het kijken hiervoor. Mijn teller staat inmiddels op 5422 km. De gemiddelde snelheid over al deze kilometers is voor mij uitgekomen op 23,86 km/h. De laatste tijd fietsen we eigenlijk altijd zo rond de 27 km/h gemiddeld, een behoorlijk contrast met de magere 20 km/h uit de begintijd. Om aan te geven hoe we verbeterd zijn: Het rondje Rotte (ongeveer 43 km) op woensdagavond raffelen we tegenwoordig in zo'n 87 -88 minuten af, terwijl we daar in het begin zo'n 127 minuten over deden en dan stopten we onderweg ook nog eens om uit te rusten :D .

Het was weer een lekker ritje gasten, alleen wat nat!!

De Cijfers:

Afstand: 48,21 km/h
Tijd: 108 minuten
Gemiddeld: 26,78 km/h
Beste 5 : 30,19 km/h

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 09 oktober 2011 09 okt 2011 15:07 #58

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Wat gaat de tijd toch hard he,dat we al een jaar aan het fietsen zijn.
En die afstand over een heel jaar gezien is ook niet verkeerd,ik denk dat ik ongeveer de zelfde afstand heb afgelegd heb als Willem.
Ik vindt het mooi dat je het allemaal bij houd,wie,wat en waneer :arrow:
Anders had ik die km stand niet geweten.

Laten we er nog zo,n mooi jaar aan plakken gasten,want buiten dat het goed is voor de conditie is het ook heel gezellig onder elkaar.

P.S.
@Laurens
Jammer dat je niet mee kon rijden.
Hopen dat je de volgende x er weer bij bent.

Het was een lekkere rit ondanks wat regen hier en daar.

Latersssssssssssss

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden

Leden login