Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 29 december 2012 31 dec 2012 16:20 #907

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
De vooruitzichten waren goed voor vandaag en toen ik om 08:55 bij het clubhuis aankwam, trof ik van de Senioren Toergroep alleen mrPBP aan. Die was echter druk met de organisatie van 'zijn' WRB200 km rit. Het leek erop dat ik de enige senior zou zijn, dus ik had min of meer al besloten om mee te rijden met de 09:00 uur groep.

Toen we naar buiten gingen, meldden zich de Hagenaar en Toektoek en besloten we om toch maar 09:10 af te wachten en niet met de 09:00 uur groep mee te gaan. Een goede keuze, want ook deZeeuw en Souplesse meldden zich nog, dus konden we vertrekken naar Stolwijk.

Omdat sommige wegen wat smerig waren, werd er een omtrekkende beweging gemaakt om schoon op het fietspad langs de A12 te geraken. Onbekendheid met de route zorgde ervoor dat Souplesse linksaf sloeg waar deZeeuw rechtdoor wilde .............. deZeeuw smakte tegen het asfalt. Gelukkig met niet al te grote gevolgen, want hij kon zijn weg vervolgen met een pleister op zijn vinger en een scheur in zijn jas. Ben trouwens wel benieuwd hoe hij er aan toe is als hij morgenochtend zijn bed verlaat. Hij zal daar vast wel iets over schrijven.

Bij Waddinxveen wilden wij de spoorwegovergang op de Middelweg nemen, maar hier stond het vol met politie en anderssoortige hulpdiensten. Iemand op een brommer had blijkbaar haast gehad en was gegrepen door een trein, naar wij begrepen met fatale afloop.

Met forse tegenwind ging het verder naar Stolwijk, waar we omstreeks 11:00 uur al aankwamen. Het viel wel op dat er geen appeltaart besteld werd, maar dat is wel begrijpelijk met de kerstdagen achter de rug. Ik ving iets op over 4 kilo en was zelf ook geschrokken van de cijfers op mijn weegschaal.

Na de koffiebreak ging het met windje mee via Hekendorp naar Zoetermeer. De kopmannen werden regelmatig gemaand om het wat rustiger aan te doen, want het beste was er bij de meesten wel af. Het zonnetje liet zich steeds vaker zien en de terugweg was dus genieten.

Uiteindelijk had ik 86 km op mijn tellertje staan


Bijlage 29122012.PNG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.164 seconden

Leden login