Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 12 januari 2013 12 jan 2013 18:26 #912

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage SmoelenboekTVZ.jpg niet gevonden




Slechts vier senioren vanochtend in het clubhuis, waarschijnlijk vanwege de koude. Vier senioren, zult u denken? Maar er staan er vijf op de foto? Helemaal correct, maar ToekToek vond het maar niks en zette koers naar deZeeuw en met een hoop kabaal werd deze erop attent gemaakt dat van hem verwacht werd dat hij mee zou gaan vandaag. Ok, het kostte enige overredingskracht, maar hij ging zijn fietskleding aantrekken :) :lol:

Het quintet besloot om zonder omwegen naar het Wapen van Stolwijk te rijden, dit vanwege de temperatuur. Met deZeeuw en ondergetekende op kop ging het langs de A12. DeZeeuw was het al gauw zat en verhuisde naar de staart van het peloton en mrPBP lostte hem af aan kop. Niet voor lang, want gezien het puffen en steunen werd hij al gauw geadviseerd om maar in het wiel te gaan zitten. In deze formatie werd er rustig doorgereden, waarbij opgemerkt dient te worden dat de wind voorzichtig toenam en de gevoelstemperatuur ver beneden het vriespunt kwam te liggen. Aangekomen in Stolwijk mistten wij ToekToek, maar die bleek op zoek naar de dichtsbijzijnde pinautomaat. In het Wapen van Stolwijk was het heerlijk warm.

Na de koffie zouden we grotendeels dezelfde weg weer terug nemen met gelukkig de wind in de rug. Over de terugweg valt eigenlijk niet zoveel te zeggen. Opvallend was, dat de meeste senioren weinig zin hadden om het tempo wat op te schroeven, wat als gevolg had dat het bijzonder lastig was om warm te blijven. Ik heb het de halve terugreis gewoon koud gehad.

In Zoetermeer nam de een na de ander afscheid en ging zijn eigen weg, waarschijnlijk linea recta richting huis. Groot gelijk hadden ze en ook ik was maar wat blij toen de kachel weer in zicht kwam. Clubhuis - Clubhuis was vandaag slechts 60 km, maar meer dan genoeg bij deze temperaturen.

Klik hier voor de ritgegevens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.159 seconden

Leden login