Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 16 februari 16 feb 2013 17:56 #926

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Sinds lange tijd weer een temperaturen boven het vriespunt: Tijd om te fietsen!! MrPBP dacht er hetzelfde over en vermoedde zelfs dat het clubhuis barstensvol zou zitten. Wederom een teleurstelling, want van de senioren was alleen alleen MrPBP aanwezig. Even gehoopt dat de "Flying Fin" met ons mee zou rijden, maar die koos voor de 09:00 uur groep. Goed om te zien dat de Italiaan ook weer mee reed en de bende van vier werd aangevuld door deZeeuw.

Besloten werd om via het Westland naar Hoek van Holland te rijden, aldaar de koffie te nuttigen en door de duinen weer terug te gaan. DeZeeuw en ik zorgden vandaag voor het kopwerk, althans gedurende de heenweg. En over die heenweg valt weinig te vertellen, behalve dat het nauwelijks waaide en de wegen behoorlijk nat en smerig waren. Ik had hier niet op gerekend en had een achterspatbord gestoken wat duidelijk niet voldeed. Voortaan toch maar weer de racing blades monteren, dan is iedereen weer blij. ;)

In Hoek van Holland koffie gedronken in dat glazen ding in het centrum, ik vind het wel iets weghebben van een aquarium. De Adelaar bleek vandaag te verjaren, dus hij werd via WhatsApp namens de groep gefeliciteerd. De route voor de terugweg werd aangepast op verzoek van de Italiaan, want die moest op tijd op verjaardagsvisite natuurlijk, en gingen we via Midden Delfland weer terug. Bij Delft zwaaide de Italiaan af richting Bleiswijk

Op de heenweg bleek mrPBP al af en toe aan het elastiek te zitten en op de terugweg was het elastiek een stuk langer. Een kwestie van veel te weinig kilometers in de benen natuurlijk!! Twee weken geleden had hij ook al verzaakt en vorige week had hij een rustig rondje gereden. En volgens mij was dat het voor 2013 voor mrPBP, terwijl hij een Tacx op zolder heeft staan ......... !! Maar hij is netjes door deZeeuw en mij bijna voor de huisdeur afgezet onder het motto: samen uit, samen thuis!!

Via de Balij werd er koers gezet naar het clubhuis en helaas reed ik daar lek. Op het gemakje de binnenband vervangen, van de inmiddels zeer smerige Cube. Vlakbij het clubhuis scheidden onze wegen en thuis had ik er 82 km op staan.

Klik hier voor de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.258 seconden

Leden login