Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 16 maart 2013 16 mrt 2013 18:55 #954

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag stond de Joop Zoetemelk Classic op de kalender ....... ik ben maar niet gegaan, want 120 km met deze temperatuur en wind leek mij niet zo'n pretje. In plaats daarvan naar de vereniging om te kijken of er nog iemand wilde fietsen. Er stonden twee fietsen toen ik bij het clubhuis aankwam. Uiteindelijk gingen we met z'n viertjes richting Hoek van Holland, wat later bijgesteld zou worden naar Maasland.

Samen met deZeeuw op kop en het ging eigenlijk best wel lekker. Bij Nootdorp nog even gestopt om een regenjack aan te trekken, eigenlijk meer tegen de kou dan tegen het inmiddels zachtjes neerdalende water. Bij De Lier voelde ik dat het niet mijn dag was en moest ik de kop afgeven. Even verder moest ik zelfs even lossen!! Vreemd, want de voorgaande weken ging het allemaal super en ook het spinnen ging afgelopen week echt lekker. Misschien een griepje onder de leden ....... :sick: ?? Zou zomaar kunnen.

Maar goed, bakkie gedaan in 't Wapen van Maeslant en daarna met het windje in de rug terug naar huis. We waren het er allemaal over eens dat dit een fietsdag was die je eigenlijk maar gauw moet vergeten. Thuisgekomen bleek ik 67 km gereden te hebben.

Klik hier voor de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.165 seconden

Leden login