Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Jan Jansen classic mtb 23 mei 2014 21:58 #1462

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Zojuist samen met mijn surf maatje Dennis ,ons ingschreven voor deze helse mtb tocht.
Het is 95 km onverhard in de buurt van de posbank route! Voor een paar bikers onder ons zeer bekend.
Mocht je interesse hebben kan je je inschrijven op de site van Jan Jansen Classic.

1 ding is zeker het wordt geen makkie.
De datum is 21 juni.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Link toegevoegd

Jan Jansen classic mtb 03 juni 2014 21:48 #1469

  • Richard
  • Richard's Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 0
Hé Mars,
Klinkt uitdagend :evil: MTB tocht, heb me gisteren dan toch ook maar ingeschreven voor de Jan Janssen Classic. Alleen wel voor 55 km en niet voor de 95 km, ik kom namelijk niet in de buurt van de kilometers die jullie al in jullie benen hebben zitten, zou zonde zijn als ik halverwege moet stoppen. Een MTB maatje van mij gaat ook en is aan het lobbyen voor misschien meer interesseerde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Jan Jansen classic mtb 07 juni 2014 20:12 #1473

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi Richard,
Top man dat je je hebt ingeschreven hier voor.
Ik rij hem samen met Dennis ( dat is een beest) misschien is die 95 km ook wel iets te veel voor mij , maar ik zie het wel.

Heb laatst in Franqui eerst tot in de middag wezen speedsurfen en daar na 2 colls in rossas gereden met de racefiets.
Dus kwa conditie durf ik het wel aan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Jan Jansen classic mtb 21 juni 2014 18:15 #1476

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Jaaaaa, vandaag 21-6-14 was het dan zo ver.
De hel van Ede/ Wageningen.
De avond er voor nog even contact met Richard gehad over de start tijd!
Ik had met Dennis afgesproken om 7:00 te starten, dus Rich zegt oke ik ben er ook :thumb:
Zijn maatje kon niet mee , dus vandaar dat ie zich bij ons had samen gevoegd.
Wat echt super gezellig was, hij had eerste instantie voor de 55 km willen gaan.

Maar we waren om 8:45 al bij de eerste rustplaats om een broodje ,banaantje en wat te drinken.
We waren klaar voor de rit te vervolgen,maar daar was de splitsing al om de 55/ 95 km te rijden.
Toen maakte Richard de keuze om met Dennis en mijn mee te gaan voor de volle rit.

Wat een prachtige dag was het hier voor goede tempratuur zon en geen wind, hahahahahah .
Het was prachtig in de bossen , lekker vlak maar toch ook echt hele leuke stukken er tussen waar je je echt kon uitleven.
Het eerste gedeelte ging bij mij vrij zwaar ivm mijn zadel te laag en mijn achter band iets te weinig lucht in.
Bij de 2e rust plaats ff inorde gemaakt en knallen maar weer.
We reden een redelijk tempo met zijn 3e , maar voor mijzelf waren de laatste 10 kmtrs best pittg en begon ik aardig last van mijn boven benen te krijgen .
richard zij dat de laatste 20 km voor hem best zwaar was, en heeft de rit uitgereden op wilskracht.
De Bikkel , hahahahaah.
Dennis heeft de rit moeiteloos uitgereden en had zelf nog genoeg power over , het beest van bikels, hahahahah.
We waren om 7:00 gestart en eindigde de rit met zijn 3e om 14:15 kort om zo,n 15 km/ph gem.

Dennis en Richard , het was een geweldige mooie rit , en heb ontzettend genoten van deze rit.
Thanks hier voor.

Volgend jaar weer!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Jan Jansen classic mtb 23 juni 2014 22:21 #1477

  • Richard
  • Richard's Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Berichten: 7
  • Ontvangen bedankjes 0
Klik op de kaart voor de ritgegevens:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Link met ritgegevens namens Richard geplaatst.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.224 seconden

Leden login