Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

MTB zondag 19-08-2019 18 aug 2018 15:16 #1816

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ga zondag mountainbiken in Amerongen. Vertrek om 09:00 uur vanaf de parkeerplaats aan de Bergweg.
Route:
Amerongen voor een gedeelte, afslaan naar Rhenen. Rhenen volledig, daarna naar Kwintelooijen. Als we dat gehad hebben gaan we weer terug naar Amerongen, maar stoppen we eerst bij de Drie Zussen in Rhenen voor de koffie. Als we terug zijn in Amerongen kunnen we er voor kiezen om ook Leersum nog te doen. Daar is een groot stuk van afgesloten en ik denk dat het nu zo'n 12 km is. Bij elkaar schat ik zo'n 60 km door het bos.

Ben benieuwd wie er meegaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

MTB zondag 19-08-2019 19 aug 2018 20:19 #1817

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ben alleen geweest, achter een groepje aangereden wat mijn tempo zo'n beetje had. Op Kwintelooijen ging het mis en sloeg ik over de kop. Ik denk dat het mijn onzekerheid op dat, toch wel technische baantje, wat de oorzaak is geweest. Als je je niet zeker voelt ga je toch wat vaker in de remmen knijpen en ik denk dat ik daarom over het voorwiel gegaan ben. Op zich niets aan de hand, maar ben met mijn dijbeen op een tak terecht gekomen en dat deed fucking pijn. Ik kon hierna nog nauwelijks kracht zetten met dat been, dus de kortste weg maar naar huis genomen. Rest van de week beperk ik me maar tot het schoonmaken van mijn fiets.

Zaterdag de ODS classic, ik hoop dat ik voldoende hersteld ben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden

Leden login